dofinansowania i projekty unijne
DE EN

RENAULT KANGOO, MASTER & TRAFIC

Żaden przewóz nam nie g(m)roźny

 

Izoterma Carpol to idealne narzędzie do przewozu towaru w określonej temperaturze. Charakteryzuje ją lekkość, szczelność oraz najwyższej jakości wykonanie. Najlepsze na rynku parametry izolacyjne to gwarancja partnerstwa dla przedsiębiorstwa branży gastronomicznej, spożywczej, farmaceutycznej czy logistycznej.

 Dlaczego Carpol?

  1. Trwałość
  2. Izolacja
  3. Łatwość utrzymania czystości
  4. Kubatura
  5. Serwis

Zabudowa izotermiczna jest wykonana w innowacyjnej technologii termoformowania. Używamy płyt ABS, które są bardziej odporne na wygniecenia i przetarcia od powszechnie stosowanego laminatu.

Izolacja Stosujemy nowy rodzaj izolacji, szczelnie przylegający do całej powierzchni elementów termoformowanych z płyt ABS. Materiał dopasowuje się do wewnętrznego kształtu nadwozia pojazdu bazowego, co zapewnia wyeliminowanie mostków cieplnych. Potwierdzeniem odpowiedniej izolacji jest certyfikat ATP, który posiadamy dla zabudowy 

8 – z tylu elementów składa się nasza zabudowa. Nie ma żadnych zbędnych połączeń i zakamarków. Gładka powierzchnia płyty ABS jest łatwa do czyszczenia (także myjką ciśnieniową!). Dodatkowa zewnętrzna powierzchnia PMMA, którą pokryty jest ABS, uniemożliwia rozwój pleśni czy grzybów.

Wszystkie elementy w naszej izotermie produkujemy sami, dlatego każda część jest starannie dopasowana do kształtu nadwozia. Dzięki tym rozwiązaniom nie tracisz na kubaturze i zyskujesz maksymalną ilość miejsca do przewozu swoich produktów.

Oferujemy stały dostęp do części zamiennych przez nasz sklep internetowy, dodatkowo nasz mobilny serwis obsługuje naprawy na terenie całej Polski.  

Korzyści zabudowy

Filmy instruktażowe

Instrukcja obsługi sterownika agregatu chłodniczego

Dane techniczne

Zapoznaj się z informacjami o wymiarach i agregatach. Szczegóły sprawdź w Konfiguratorze

Renault Kangoo

  Długość & Wysokość L1H1 L2H1 l3h1
A maksymalna długość przedziału ładunkowego (mierzona po podłodze) 1 120 1 480 1 860
B minimalna długość przedziału ładunkowego (mierzona w górnej części) 970 1 330 1 710
C wysokość przedziału ładunkowego 1 070 1 070
1 070

   Szerokość L1H1 L2H1 l3H1
minimalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona między nadkolami)
1 120  1 120 1 120
 E maksymalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
1 210 1 210 1 210

 

RENAULT KANGOO

Agregat chłodniczy

Zanotti Typ zasilania + Grzanie + Odszranianie + zasilanie zewn. 230 V
Z 120 od alternatora,
agregat elektryczny
tak tak tak

Renault Master X62

  Długość & Wysokość L1H1 L2H2 L3H2 L4H2
A maksymalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
- 2 830 3 480 -
B minimalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona w górnej części)
- 2 790 3 440 -
C wysokość przedziału ładunkowego - 1 735 1 735 -

  Szerokość L1H1 L2H2 L3H2 L4H2
D minimalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona między nadkolami)
- 1 240 1 240 -
E maksymalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
- 1 595 1 595 -

RENAULT MASTERAgregaty chłodnicze

Zanotti Typ zasilania + Grzanie + Odszranianie + zasilanie zewn. 230 V
SFZ 007 od silnika - - -
SFZ 008 od silnika tak tak tak
SFZ 009 od silnika tak tak tak
Z 200 od silnika tak tak tak
Z 250 od silnika tak tak tak
Z 380 od silnika tak tak tak

Dane techniczneRenault Master XDD

  Długość & Wysokość L2H2 L3H2 L4H2
A maksymalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
2 845 3 475 -
B minimalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona w górnej części)
2 680 3 310 -
C wysokość przedziału ładunkowego 1 760 1 760 -

 

  Szerokość L2H2 L3H2 L4H2
D minimalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona między nadkolami)
1 260 1 260 -
E maksymalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
1 260 1 640 -

RENAULT MASTERAgregaty chłodnicze

Zanotti Typ zasilania + Grzanie + Odszranianie + zasilanie zewn. 230 V
SFZ 007 od silnika - - -
SFZ 008 od silnika tak tak tak
SFZ 009 od silnika tak tak tak
Z 200 od silnika tak tak tak
Z 250 od silnika tak tak tak
Z 380 od silnika tak tak tak

Renault Trafic

  Długość & Wysokość L1H1 L2H1
A maksymalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
2 094 2 494
B minimalna długość przedziału ładunkowego
(mierzona w górnej części)
2 253 2 653
C wysokość przedziału ładunkowego 1 220 1 220

  Szerokość L2H1 L3H1
D minimalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona między nadkolami)
1 138 1 138
E maksymalna szerokość przedziału ładunkowego
(mierzona po podłodze)
1 450 1 450

RENAULT TRAFICAgregaty chłodnicze

Zanotti Typ zasilania + Grzanie + Odszranianie + zasilanie zewn. 230 V
SFZ 007 od silnika - - -
SFZ 008 od silnika tak tak tak
Z 200 od silnika tak tak tak
Z 250 od silnika tak tak tak

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.